وبسایت تفریحی وسطی

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه 94

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !
حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

 ستاره در هوا می بینم امشب
زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم
که یار خود جدا می بینم امشب

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

انصاف نبود ، رفتنت باخودت باشد
فراموش کردنت با من . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

لایق پرستش است
کسی مثل تو
که در این بی مهری ها
بی چشم داشت محبت میکند . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد
وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

نترس عشقم ، این پرنده با مشتی دانه ، اهلی هیچ دلی نمی شود
وقتی پرواز را فقط در آسمان تو آموخته . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

لعنت به تو ای “دل”
که همیشه جایی جا می مانی
که تو را نمی خواهند !

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

هر بار که گفتم دوستت دارم ، سکوت کردی !
حرف های من سنگین بود یا گوش های تو ؟

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

و تو فکر میکنی خاموش شده اند ، دلتنگی هایی که هر روز ساکتشان میکنم
دلواپسم ، کجای قصه مان سکوت کرده ای که تو را نمیشنوم

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ، که امروز
اینقدر دیوانه وار ، تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی ؟

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

 خدایا ممنون که مرا در حد ایوب میبینی
ولی تمامش کن !
دیگر بریده ام . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

همه نیمه گمشده دارند
ولی تو
تمام پیدا شده ی منی . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

 

نه سرما اثر کردنیست و نه باران خیس کردنی
اگر «تو» بامن قدم بزنی . . .

 

اس ام اس جدید و جالب با موضوع رمانتیک و عاشقانه

  • محمد حسینی

اس ام اس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی