وبسایت تفریحی وسطی

نکات مهم در تهیه کباب کوبیده

آموزش کامل طرز تهیه چلو کباب کوبیده خوشمزه و رستورانی در منزل

کباب کوبیده,طرز تهیه کباب کوبیده,دستور پخت کباب کوبیده,درست کردن کباب کوبیده

نکات مهم در تهیه کباب کوبیده

برای تهیه یک کباب کوبیده عالی و خوشمزه لازم است گوشت را دوبار چرخ کنید تا بافت آن کاملا له شود و چسبندگی اش بیشتر شود. برای گوشت این نوع کباب باید از مخلوط گوشت گاو و گوسفند استفاده شود تا کباب خوبی به عما آید . گوشت گاو چون چربی ندارد به تنهایی برای کباب کوبیده مناسب نیست.

گوشت را باید خیلی خوب ورز دهید تا هنگام سیخ کردن از سیخ جدا نشود. اگر احساس کردید که گوشت شما ممکن است از سیخ جدا شود 2 عدد تخم مرغ به مایه کباب اضافه کنید و خوب ورز دهید تا مطمئن شوید دیگر کباب از سیخ نمیریزد. اگر نمی خواهید سریعا کباب ها را پس از سیخ کردن روی حرارت قرار دهید تا زمان کباب کردن انها را در جای خنکی نگهداری کنید.

سرخ بودن ذغال در کیفیت کباب کردن این نوع کباب مانند کباب های دیگر مثل جوجه کباب یا کباب بختیاری بسیار موثر است. حتما قبل از قرار دادن سیخ ها روی ذغال ها مطمئن شوید که انها کاملا سرخ و یکدست هستند. در اخر هم کنار دستتان کمی نان داشته باشید که در هنگام کباب کردن روغن کباب ها را با نان بگیرید.

کباب چنجه,طرز تهیه کباب چنجه,دستور پخت کباب چنجه

  • محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی