وبسایت تفریحی وسطی

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

گاهی وقتا یه نفر ، فقط یه نفر

باعث می شه که حس کنی

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته جاذبه ی زمین نیست . . .

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

راه که میروی ، عقب می مانم

نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .

تو فقط برای منی !

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !

حرفم را پس میگیرم ، بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد

وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !

سری جدید و قشنگ جملات زیبا و عاشقانه بسیار تاثیرگذار

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

جملات زیبا و عاشقانه

  • محمد حسینی

جملات زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی