وبسایت تفریحی وسطی

سری جدید جوک های جالب و خنده دار 2015

سری جدید جوک های جالب و خنده دار

این که میگن آدم تو محدودیت ها پیشرفت میکنه واقعا راست میگن

مثلا خود من 10 دقیقه نتم قطع شد

تو همین محدودیت تونستم نت همسایه رو هک کنم

سری جدید جوک های جالب و خنده دار

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:

ﻣﻦ ﺟﺴﺪ رﻭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﻫﻤﻮﻧﺠﺎ ﭘﻮﻟﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ!

ﻫﯿﭽﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻗﺮﺍﺭﻣﻮﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ!

ﺩﻓﻨﺶ ﮐﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﺭ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﺎ مطمئنن شم ﮐﺸﺘﯿﺶ :|

کرک و پرم ریخت ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ!

سری جدید جوک های جالب و خنده دار

چیزمو ول کن

خودت چیزمو ول کن

چیز خودمه

نخیر چیز منه

کشمکش دو موش سر چیز (Cheese = پنیر)

افکار خاک برسریتو ببر جای دیگه اینجا زن و بچه زندگی می کنه

سری جدید جوک های جالب و خنده دار

امروز صبح دختر عزیزی زنگ زده برای خرید بلیط کنسرت

گفت: چنده؟ گفتیم: 40 تومانی ، 60 تومانی ، 70 تومانی و …

گفت: اینا چه فرقی میکنن؟

گفتیم: بستگی داره که شما کجا بشینین!

گفت: ما ستارخان میشینیم :|

سری جدید جوک های جالب و خنده دار

دیروزکلیدمو تو ساختمون گم کردم

امروز رفتم از سرایدارمون میپرسم

که کلید پیدا نکرده کسی براتون بیاره؟

گفت مشخصات بده

گفتم چند تا کلیده وصله به یه حلقه

گفت : عه خودشه بیا بگیر :|

منبع : جوک

  • محمد حسینی

جوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی